Subject: Riigitee 16127 Riguldi - Dirhami km 9,077 ja Dirhami metsatee ning riigitee 11230 Harju-Risti - Riguldi - Võntküla km 38,981 ja Spordilaagri tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt (töö nr PP-24-28)
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Jaan Käsk' <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 13:48:46 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Dirhami küla, riigitee 16127 Riguldi –
Dirhami km 9,077 ja Dirhami metsatee ning Lääne-Nigula vald, Elbiku küla,
riigitee 11230 Harju-Risti – Riguldi – Võntküla km 38,981 ja Spordilaagri
tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-28
projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Dirhami küla, riigitee
16127 Riguldi – Dirhami km 9,077 ja Dirhami metsatee ning Lääne-Nigula
vald, Elbiku küla, riigitee 11230 Harju-Risti – Riguldi – Võntküla km
38,981 ja Spordilaagri tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Riguldi metskond 4 kinnistule (katastritunnus 52001:001:1183) ja Riguldi
metskond 2 kinnistule (katastritunnus 52001:001:1190) - riigimetsa
majandamiseks juurdepääsuteede rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/at25aq6l3ov3gnox0p7fq/CD_PP-24-28-Dirhami-m
etsatee-ja-Spordilaagri-tee_231024.zip?rlkey=tvfh3ps02z9e2tlu7yab3hqpu
<https://www.dropbox.com/scl/fi/at25aq6l3ov3gnox0p7fq/CD_PP-24-28-Dirhami-
metsatee-ja-Spordilaagri-tee_231024.zip?rlkey=tvfh3ps02z9e2tlu7yab3hqpu&dl
=0> &dl=0

Koopia:

Jaan Käsk  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.